۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۷۸۳۱
فرماندار اردل:

اردل ظرفیت اسکان‌دهی روزانه 1000 مسافر نوروزی را دارد

فرماندار شهرستان اردل گفت: توان اسکان روزانه یک هزار مسافر نوروزي در ايام تعطيلات در اين شهرستان وجود دارد.
اردل ظرفیت اسکان‌دهی روزانه 1000 مسافر نوروزی را دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه از آمادگي کامل اين شهرستان براي استقبال از مهمانان نوروزي خبر داد و اظهار داشت: شهرستان اردل به دليل مناطق و مناظر زيبا و طبيعي، آثار متعدد تاريخي، وضعيت آب و هوايي معتدل و مردمان خون‌گرم بالاترين ظرفيت گردشگري را دارد.

نوذري با اشاره به آثار تاريخي و ظرفيت‌هاي متمايز گردشگري اين شهرستان، گفت: بارش نزولات آسماني و آب و هواي خوب منطقه سبب شده است تا امسال شاهد پذيرايي از تعداد زيادي از مهمانان و گردشگران نوروزي باشيم.

وي با بيان اينکه توان اسکان روزانه یک هزار مسافر نوروزي در ايام تعطيلات در اين شهرستان وجود دارد افزود: در سال گذشته در شهرستان اردل 2 هزار مسافر نوروزي اسکان‌دهي شدند و پيش‌بيني مي‌شود امسال اين تعداد به دو برابر افزايش پيدا کند.

فرماندار شهرستان اردل با بيان اينکه رايزني‌هايي با مهمان‌داران براي کاهش قيمت مهمان‌سرا و تخيف ويژه به مسافران انجام شده است، گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ظرفيت اسکان ۱۵۰ خانوار و يک خانه معلم در سطح شهرستان فعال است و براي ارائه خدمت به مسافران نوروزي آمادگي کامل دارند.

انتهای پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۷:۵۸

2 Jan 2020